Friday, June 1, 2012

HATI

kadang-kadang aku rase sedey sangat kat diri sendiri ta tau la knape
ape najadi..aku memang lelaki tapi aku bukann kuat aku ta seperfect na jadi jadi idaman sume orang tapi aku ade hati yang aku jage..aku tau aku dbenci..orang panggil aku smpy penipu munafik sume. tapi sebenanye aku mang da jatuh hati kat "die". aku jatuh hati kat kebaikan yang ade pade die.sebab die aku na brubah aku mcm janji kat diri sendiri na jadi yg layak untuk die.aku tau ak ta layak dats why la ari2 aku try aku na jdi imam yg baik aku berubah semata-mate sebab kebaikan yg ade pada die. aku ta pnah jpe org sebaik tu n first aku tau aku ta na lepas kan die.aku ajar diri sendiri brubah..Pi semua tu hancur dah...ngan hati2 aku skali 
Maafkan aku ya Allah maafkan aku...bialah aku dituduh macam2 tapi aku mampu hidup demi mu Ya Allah
maybe ni dugaan aku sendiri.aku ta brani kacau die lagy bub ak tau aku ta layk n die pun benci sangat da akt aku..yes die ckp aku da ade kekasih n die ta pna tau knpe. die tanye aku jwb tade p die ta tau knape..
 ta pnah tetambat pun sape2.hati aku tetap kosong..untill aku jupe die. kebaikan die yg pikat aku. aku ta pnah ckp syg kat die bub aku takut aku rosakkan kebaikan die. ati ak da lame syg kat die tapi aku simpan bub ta halal n aku tamau rosakkan iman die..p ni lah dugaan aku...even die da benci aku skunk p aku ta pna nafikan yg aku tetap syg die walaupun ak ta pna bgitau kat die..bialah aku smpan untuk dri sendiri..mang ni naseb ak
aku ta layak untuk org yg sebaik die...p aku tamau berhenti kat sini je aku na terus brubah jadi baek bub die even aku dibenci...terima kasih untuk semua ni...............=')

No comments:

Post a Comment